Шановні учасники процесу! З 17.06.2013 року в Високопільському районному суді працює система обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу, згідно якої Ви маєте можливість отримувати в електронному вигляді процесуальні документи по справі, учасником якої Ви є на створені поштові скриньки електронного суду.
Протягом липня-серпня 2013 року до Високопільського районного суду від учасників процесу (фізичних та юридичних осіб) надійшло 6 заяв про отримання процесуальних документів у електронному вигляді.
Нагадуємо, що для отримання процесуальних документів в електронному вигляді необхідно:
1. Зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (завести поштову скриньку електронного суду). Для того щоб створити запис електронної пошти потрібно зайти на офіційний веб-портал «Судова влада України» www.court.gov.ua., натиснути розділ "Вхід до поштової скриньки Електронного суду" та зареєструватись (обрати значення юридична або фізична особа).
2. Подати до суду у паперовій формі заявку встановленої форми про отримання процесуальних документів в електронному вигляді по конкретній справі, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталі «Судова влада України» у вищевказаному розділі. Процесуальні документи в електронному вигляді по відповідній справі будуть надходити на зареєстровану електронну адресу учасника судового процесу в домені mail.gov.ua, зазначену в Заявці. Зразок заявки знаходиться на стенді у холі приміщення суду, а також на сайті Високопільського районного суду Херсонської області у розділі "Зразки заяв" за посиланням http://court.gov.ua/sud2106/info/zrazki_zayav/ .