До уваги користувачів сайту Високопільського районного суду
Херсонської області!
Наказом Державної судової адміністрації України від 14 червня 2013 року № 81 (далі-ДСА) внесено зміни до наказу ДСА України від 31 травня 2013 року № 72 «Про реалізацію проекту щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу». Згідно з внесеними змінами, в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції з 17 червня 2013 року запроваджено обмін електронними документами між судом та учасниками судового процесу (кримінального провадження) із застосуванням автоматизованої системи документообігу суду відповідно до Тимчасового регламенту обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу, затвердженого наказом ДСА від 07 вересня 2012 року № 105, за виключенням положень стосовно надсилання до суду електронних документів учасниками судового процесу (кримінального провадження).
Тобто, законодавством передбачено, що на даний час учасники судового процесу надсилають до суду документи тільки у паперовому вигляді.
Пунктом 6 Тимчасового регламенту обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу, затвердженого наказом ДСА від 07 вересня 2012 року № 105 передбачено, що суд після виготовлення та підписання процесуального документа паралельно із порядком, визначеним процесуальним законодавством, надсилає електронні копії процесуального документа, скріплені електронним цифровим підписом судді (судді-доповідача, головуючого судді), електронною поштою на поштову скриньку учасника судового процесу, якщо такий учасник зареєстрований в Системі як Користувач. Забороняється надсилати електронні копії документів особам, які не зареєстровані у базі даних Системи, окрім випадків, визначених процесуальним законодавством.
Таким чином, документи в електронному вигляді можуть бути надіслані судом на створені користувачем електронні адреси лише після реєстрації користувача в системі обміну та за умови подачі до суду у паперовому вигляді заявки про отримання процесуальних документів в електронному вигляді.
Для отримання процесуальних документів в електронному вигляді необхідно:
1. Зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (завести поштову скриньку електронного суду). Для того щоб створити запис електронної пошти потрібно зайти на офіційний веб-портал «Судова влада України» www.court.gov.ua., натиснути розділ "Вхід до поштової скриньки Електронного суду" та зареєструватись.
2. Подати до суду у паперовій формі заявку встановленої форми про отримання процесуальних документів в електронному вигляді по конкретній справі, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталі «Судова влада України» у вищевказаному розділі. Процесуальні документи в електронному вигляді по відповідній справі будуть надходити на зареєстровану електронну адресу учасника судового процесу в домені mail.gov.ua, зазначену в Заявці.
В заяві про отримання процесуальних документів в електронному вигляді повинно бути вказано:
- найменування суду до якого будуть відсилатися процесуальні документи;
- ПІБ або найменування особи, яка буде отримувати документи ;
- ідентифікаційний код, номер паспорту (фізичні особи);
- Код ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- № справи, до якої відносяться процесуальні документи, або інші відомості що стосуються справи.
Обов’язковою умовою отримання процесуальних документів у електронному вигляді є наявність у суді ідентифікаційного номеру платника податків – фізичної особи.