Код суду |
|
|
|
Вибіркове опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду
Шановний відвідувач суду!
Пропонуємо Вам взяти участь в опитуванні громадян щодо їх задоволеності якістю функціонування судів. Опитування проводиться з метою об’єктивної оцінки якості послуг, що надаються судами. Отримана інформація буде використовуватися для розробки ефективних рекомендацій щодо поліпшення якості судових послуг та підвищення рівня громадської довіри до судів.
Це опитування є вибірковим і саме Вас обрали випадково. Будьте впевнені, що інформація, яка збирається, є цілком конфіденційною і отримані відповіді будуть використані лише в узагальненому вигляді. Від Вашої щирості та відповідального ставлення до опитування залежить якість та повнота інформації, на підставі якої буде отримана загальна картина якості роботи суду.
НОМЕР АНКЕТИ |
|
|
|
Інтерв’юер __________ |
Номер інтерв’юера |
|
|
Дата проведення інтерв’ю: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Час початку інтерв’ю: |
|
|
|
|
|
|
число |
|
міс. |
|
рік |
|
год. |
|
хв. |
Блок 1 Загальна характеристика респондента
1. Вік:
3. Стать:
|
2. Рівень освіти:
4. Наявність вищої юридичної освіти:
. |
||||||||||||||||||||||||||||
5. Де Ви проживаєте:
7. Ви вважаєте себе:
|
6. У суді Ви представляєте:
8. Як часто Ви були учасником судового процесу:
|
9. В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь:
|
10. На якій стадії розгляду знаходиться Ваша справа?
|
11. Який ступінь Вашої обізнаності з роботою судів та суддів в цілому?
Цілком обізнаний |
Загалом обізнаний |
Майже не обізнаний |
Зовсім не обізнаний |
КН |
4 |
3 |
2 |
1 |
9 |
12. Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою, якість роботи цього суду:
(1 – дуже погано, 5 – відмінно, 9 – КН):
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
Блок 2 Основна частина – оцінювання за вимірами якості
Будь ласка, надайте відповіді на наступні запитання, використовуючи 5-бальну шкалу
(1 – цілком ні, 2 – скоріше ні, 3 – більш-менш (варіант: і так і ні), 4 – скоріше так, 5 – цілком так, 9 - КН).
F Інтерв’юере! Запропонуйте респондентові Картку № 1
|
Доступність суду |
|
|
|
|
|
|
13.1 |
Чи легко Вам було знайти будівлю суду? |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
13.2 |
Чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом? (Якщо Ви не користуєтеся громадським транспортом, дайте відповідь на наступне запитання) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
13.3 |
Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду? |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
14 |
Чи зазнавали Ви певних перешкод з боку охорони у доступі до приміщень суду? |
Так – 1, Ні - 2 |
9 |
||||
15 |
Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду? |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
16 |
Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію телефоном? |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
17 |
Чи дозволяв графік роботи канцелярії суду вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та ін.)? |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
18 |
Чи могли би Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката (юриста-консультанта) у разі необхідності?[1] |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
|
Зручність та комфортність перебування у суді |
|
|
|
|
|
|
|
Чи є характерним для приміщень суду наступне: |
|
|
|
|
|
|
19 |
– достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання? |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
20 |
– вільний доступ до побутових приміщень (туалетів)? |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
21 |
– чистота та прибраність приміщень? |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
22 |
– достатність освітлення? |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
|
Повнота та ясність інформації |
|
|
|
|
|
|
23 |
Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки об’яв)? |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
|
Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо: |
|
|
|
|
|
|
24 |
– розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
25 |
– правил допуску в суд та перебування в ньому |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
26 |
– справ, що призначені до розгляду |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
27 |
– зразків документів (заяв, клопотань, тощо) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
28 |
– порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
29 |
Чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі Інтернет ? |
Так – 1, Ні – 2 è №31 |
|||||
30 |
Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію? |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
|
Сприйняття роботи працівників апарату суду |
|
|
|
|
|
|
31 |
Чи працівники суду працювали старанно та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків? |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
|
Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами такі риси: |
|
|
|
|
|
|
32 |
– доброзичливість, повага, бажання допомогти |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
33 |
– однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
34 |
– професіоналізм, знання своєї справи |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
Респонденти, які у запитанні №10 відповіли «1» è на запитання №53!
|
|||||||
|
Дотримання термінів судового розгляду |
|
|
|
|
|
|
35 |
Чи вчасно (відповідно до графіку) розпочалося останнє засідання по Вашій справі? |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
36 |
Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання? |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
37 |
Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи? |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
38 |
Чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки/ перенесення слухань у розгляді Вашої справи? |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
|
Сприйняття роботи судді |
|
|
|
|
|
|
|
Як на Вашу думку, чи було характерним для судді, що розглядав Вашу справу (одноособово чи як голова колегії суддів), наступне: |
|
|||||
39 |
– неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску , якщо такий був) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
40 |
– коректність, доброзичливість, ввічливість |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
41 |
– належна підготовка до справи та знання справи |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
42 |
– надання можливостей сторонам обгрунтовувати свою позицію |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
43 |
– дотримання процедури розгляду |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
Респонденти, які у запитанні №10 відповіли «2» або «4» è на запитання № 53! |
Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)
|
|
Так |
Ні |
КН |
|||||
44 |
Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь? |
1 |
2 |
9 |
|||||
45 |
Чи плануєте Ви оскаржувати рішення по Вашій справі? |
1 |
2 |
9 |
|||||
46 |
Чи отримали Ви повний текст рішення по Вашій справі? |
1 |
2 |
9 |
|||||
F Інтерв’юере! Респонденти, які на запитання № 46 відповіли «2» або «9» è на запитання № 50! |
|||||||||
47 |
Чи вчасно Ви отримали повний текст рішення по Вашій справі? |
1 |
2 |
9 |
|||||
Якщо Вам вдалось ознайомитись з текстом рішення, будь ласка, надайте відповіді на наступні запитання, використовуючи 5-бальну шкалу: (1 –цілком ні, 2 – скоріше ні, 3 - більш-менш (варіант: і так, і ні), 4 – скоріше так, 5 – цілком так, 9 - КН). |
|||||||||
48 |
Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою? |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
||
49 |
На Вашу думку, чи було рішення по Вашій справі добре обґрунтованим? |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
||
|
Вкажіть загальну кількість: |
Кількість |
КН |
50 |
– судових засідань, що відбулися по Вашій справі |
________ |
-1 |
51 |
– судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду |
________ |
-1 |
52 |
– візитів до суду, що не були пов'язані з участю в судових засіданнях |
________ |
-1 |
Блок 3. Зміни та рекомендації
53. Коли мова йде про підвищення якості роботи суду, на Вашу думку, які виміри якості, слід покращувати в першу чергу? Проставте в порядку важливості для Вас шість вимірів якості за ступенем важливості для Вас. 1 – найбільш важливий вимір якості (слід покращувати в першу чергу), 6- найменш важливий вимір якості.
F Інтерв’юере! Запропонуйте респондентові Картку № 2
Вимір якості |
Ранг |
Доступність суду |
|
Зручність та комфортність перебування у суді |
|
Повнота та ясність інформації |
|
Дотримання термінів судового розгляду |
|
Якість роботи працівників апарату суду |
|
Якість роботи судді |
|
|
|
9 |
|
|
55. Як Ви вважаєте, чи достатньо у працівників суду матеріально-технічних ресурсів для ефективного виконання своїх обов’язків?
Так |
Ні |
КН |
1 |
2 |
9 |
56. Скажіть будь ласка, яким є Ваші враження від візиту до суду сьогодні у порівнянні з Вашими очікуваннями?
Кращі, ніж очікував |
1 |
Гірші, ніж очікував |
2 |
Відповідають очікуванням |
3 |
КН |
9 |
57. Якщо Ви були в цьому суді раніше, на Ваш погляд, чи змінилася якість роботи суду з того часу?
F Інтерв’юере! Якщо респондент в цьому суді вперше, відмітьте відповідь «9» – «КН»!
Покращилась значно |
5 |
Покращилась несуттєво |
4 |
Залишилась без змін |
3 |
Дещо погіршилася |
2 |
Значно погіршилася |
1 |
Важко сказати |
0 |
КН |
9 |
Блок 4. Інші запитання (додається за бажанням суду)
ДЯКУЄМО ЗА УЧАСТЬ В ОПИТУВАННІ!
|
Підпис інтерв’юера _______________ |
F [1] Інтерв’юере! Якщо респондент не має необхідності користуватися послугами адвоката, відмітьте відповідь «9» – «КН»!